Nyt on sitten aaton aatto ja joulu ihan ovella. Laatikot on otettu sulamaan ja suklaat ja lahjat on ostettu. Viime vuonna näihin aikoihin mulla oli tullut välirikko erään mun kaverin/tuttavan kanssa ja se masensi mua silloin. Hän oli ja uskon että on edelleen ihan hyvä tyyppi ja tietyllä tavalla oltiin samankaltaisia, mutta kuitenkin liian erilaisia. Musta tuntuu, että nykyään ymmärrän paremmin hänen haluaan pysyä sinkkuna, koska olen itsekin näissä asioissa valaistuneempi nykyään kuin viime vuoden lopussa.

aaton_aaton_lounas_2021.jpg

Tilasin tänään lähiravintolasta kuvassa näkyvän lounaan kotiin ja se oli tosi herkullista ja terveellistä, se sisälsi lämpimän aterian lisäksi mm. salaatin ja leivän. Todella täyttävä ja terveellinen annos eikä kovin kalliskaan.

Olen miettinyt, että pitäisikö minun kuitenkin koettaa sittenkin kasvattaa pitkä tukka eikä leikatakaan sitä pixietä? Mulla on ollut pitkä tukka sekä otsiksella että ilman, enkä oikein osaa päättää, että pitäisinkö tämän otsiksen vai kasvattaisinko sen pois? Alla olevassa kuvassa molemmat lookit.

kumpi_kampi.jpg

Kumpi teidän mielestänne sopii minulle paremmin, rakkaat lukijat? Otsatukka vai ilman? Itse pidän molemmista enkä oikein osaa päättää. Joka tapauksessa koko tukan kasvattaminen tuohon kuvassa näkyvään mittaan vie kyllä varmasti 1,5-2,5 vuotta. Huoh. Odottavan aika on pitkä...