Olen nyt katsellut 6 jaksoa Temppareita tämän viikon aikana ja pakko sanoa, että olen täysin koukussa tähän reality-sarjaan. On jotenkin tosi jännää ja samalla erittäin viihdyttävää seurata täysin erilaisten ihmisten (kuin itse olen) touhuja ja sekoiluja Levillä.

Tämä 9. kausi on ensimmäinen Temptation Island Suomi-kausi, jota olen koskaan seurannut ja se mikä sai mut tällä kertaa tätä katsomaan oli VP:stä ja Annasta revityt kohuotsikot. Tottakai mua myös kiinnostaa, kun näkee TV:ssä näyttävän ja räväkän pyöreän mimmin.

Tuo viimeisin jakso, jonka olen katsonut on tuo 6. jakso ja sen jakson iltanuotiosta mulle jäi mieleen jotenkin tuo VP, kun Anna oli mennyt avaamaan heidän seksielämäänsä muille ja se Majurin ymmärtämätön kommentti siitä, että VP on ihan Annan tossun alla.

Tuntui jotenkin tosi pahalta VP:n puolesta, kun huomasi, että tämä oli tosi herkkä aihe hänelle ja hän ei varmaankaan olisi toivonut, että Anna olisi sitä Majurille avannut. Musta VP olisi tarvinnut aikaa ja Annan olisi pitänyt odottaa, kunnes VP olisi itse ollut valmis käsittelemään tätä asiaa julkisesti muiden kanssa.

PS. Seuraavassa jaksossa taitaa peitto heilua ensimmäisen kerran tällä kaudella. Kumpikohan sortui, Mika vai Henkka? Itse odotan pienellä jännityksellä seuraavaa jaksoa ja en aio lukea spoilereita netistä.