Tänään oli kiva päivä. Meillä oli etätapaaminen mun opinto-ohjaajani kanssa koskien eräässä toisessa oppilaitoksessa suorittamani kurssin hyväksilukemista osaksi meidän nykyisiä opintoja.

Näytin sitten sen kurssin lopputyönä tekemääni projektidokumenttia ja kurssin tehtäviä opinto-ohjaajalleni ja sain sitten hyväksiluettua nuo mun vanhat opinnot erinomaisella arvosanalla :)

Opinto-ohjaaja kehui projektityötäni ja tekemiäni suunnitteluratkaisuja ja tuntui tosi hyvältä, että mun osaamistani arvostetaan.

 

Olen nyt ollut vähän kipeänä viime viikonlopun. Mulla alkoi lauantain ja sunnuntain välisenä yönä vatsaoireilu ja sitten tuli nuhaa ja limaisuutta ja sunnuntain vietinkin pitkälti sängyssä leväten.

Jaksoin kyllä vähän katsoa Tanssii tähtien kanssa-ohjelmaa TV:stä mutta en paljon muuta. Olin ajattellut käyttää sunnuntain rästissä olevien tehtävien tekemiseen mutta se sitten jäi. Tänään tuntuu jo paremmalta, joten varmaan kohta puolin alan tehdä noita tehtäviä.

itsetehty_halloumihampurilainen.jpg

Tänään söin sitten lounaaksi ylläolevassa kuvassa näkyvän itsetekemäni kasvis-halloumi-hampparin ja vähän ranskiksia sen kanssa. Oli tosi hyvää, itseasiassa mun mielestä parempaa kuin noissa ketjuravintoloissa ja myös paljon edullisempaa ja terveellisempää.

En lisännyt suolaa noihin ranskiksiin, dippasin ne vaan ketsuppiin. Halloumi-hampparissa oli halloumin lisäksi runsaasti salaatinlehteä, tomaattia ja Saarioisen Thousand Island-kastiketta ja oli se kyllä ihan ravintola-annoksen veroinen ja aika yksinkertainen kokata. Tää myös täyttää aika hyvin vatsan ja pitää mun mielestä hyvin nälän poissa.

Ruokajuomaksi nautiskelin tietysti jääkaappikylmää kokista. Kokeiltaa itse, kaikki raaka-aineet löytää kyllä esim. lähi K-supermarketista.