Tosiaan, lupasin kertoa siitä Dyyni-leffasta teille enemmän ja ajattelin, että nyt olisi sopiva aika. Teen siitä vielä pidemmän arvostelun jossain vaiheessa, mutta haluan vain sanoa, että se oli mahtava, upea, eeppinen kokemus ja herätti paljon ajatuksia.

Jos pidät alkuperäisestä Star Warsista ja/tai Final Fantasy-peleistä, niin uskon, että tulet pitämään Dyynistäkin. Toivottavasti tämä menestyy maailmanlaajuisesti, että saadaan vielä kakkososa tälle upealle tarinalle.

Itse yllätyin muuten siitä, että tuolla elokuvasalissa oli tosi paljon ihmisiä, vaikka oli arki-ilta, mutta nyt kun suurinosa on rokotettu ja koronarajoituksia puretaan, niin ei kai sen toisaalta pitäisi yllättää.

Mentiin sitten leffan jälkeen Heseen syömään. Olin jo pitkään halunnut maistaa noita Hesen mainostamia churroja jäätelön kera, joten kysyin, että oliko heillä vielä niitä myynnissä ja onneksi oli :)

Otin sitten churrot vaniljajäätelöllä ja kinuskikastikkeella (kastikkeen sai itse valita) ja oli siis aivan mielettömän hyvää. Noissa churroissa maistui vähän kaneli tai kardemumma ja se sopi erinomaisesti vaniljajäätelön ja kinuskikastikkeen kaveriksi.

Kaveri tilasi kanahampparin, jota vähän kuolasin sivusta. Itse en hampparia halunnut tilata, koska olin jo syönyt päivällä mutta kyllä mulla vähän maha kurisi kun nokan edessä syötiin hampparia.

Juteltiin sitten kaverin kanssa ja huomasin, että silloin tiistaina aiemmin nauttimani minttulikööri taisi tosiaan vähän nousta päähän, koska huomasin, että mua alkoi naurattaa aika paljon kaverin kanssa jutellessa ja muutenkin oli tosi hyvä fiilis hänen seurassaan, siis poikkeuksellisen hyvä.

En tarkoita, etteikö mulla olisi yleensä hyvä olla mun kavereiden seurassa, mutta ei tällainen fiilis. Oli kyllä tosi hyvät "treffit" (saako tuota sanaa käyttää kun ei ole kyse romanttisesta tapaamisesta? No, minä käytän) pitkästä aikaa ja oli mukavaa vaihtelua pitkän koulupäivän jälkeen.