En ole pitkään aikaan päivittänyt tätä blogia. Paljon on tapahtunut viimeisimmän päivityksen jälkeen. En enää opiskele enkä ole töissä.

Siellä kesätyöpaikassa en jaksanut olla kuin pari viikkoa ja sen jälkeen mun oli pakko lopettaa, koska olin niin uupunut. Eikä se opiskelukaan enää sen jälkeen kiinnostanut kun tajusin ettei mun voimavarat riitä tuon tyyppiseen työhön ja aloin kokea, että olen väärällä alalla.

Viime joulu oli rankka, kärsin unettomuudesta ja olin aivan lopussa ja olen edelleen toipilas ja koitan nyt ottaa rennommin.

Palasin hetkeksi Tinderiin, koska halusin tutustua uusiin ihmisiin, mutta ei sekään enää tuntunut hyvältä. Olihan siellä ihan ok tyyppejä, mutta ei ihan sellaisia joita haluaisin tavata livenäkin, joten poistin sitten koko profiilin ja sovelluksen.

Nyt sitten vaivaa pienimuotoinen tylsistyminen. Uloskaan en viitsi mennä kun on niin huono sää ja en oikein keksi tekemistä päiviin, joten palasin sitten tänne virtuaalimaailmaan.