Tällä viikolla ei ole hirveästi tapahtunut mulle mitään. En ole käynyt sukuloimassa, en ole tavannut frendejä, en ole ollut treffeillä tms.

Eilen kävin kampaajalla lyhentämässä ylipitkäksi venähtänyttä otsatukkaani ja otin samalla erittäin herkullisen (ja huom. erittäin kalorisen) Hesen kana-aterian. Oikeastaan, nyt kun kirjaan kaikki kalorit ylös, tulee oikeasti huomattua kuinka paljon kaloreita esim. yhdessä hampurilaisessakin on, esim. Hesen kanahampparissa on yli 700(!) kcalia ja siis pelkässä hampparissa, ilman ranskiksia ja juomaa. Aikamoista.

Mietin, että olisiko pitänyt sittenkin ottaa halloumi-hamppari, kun siinä melkein 300 kcalia vähemmän kuin kanahampparissa ja sitä saa vain kerran vuodessa yhden kesäkuukauden ajan, mutta toisaalta mun teki hirveästi mieli Hesen kanahampparia, joten päädyin kuitenkin siihen. Paino on pudonnut ihan kivasti, vielä on matkaa siihen lokakuun 2019 painoon, mutta koko ajan suunta näyttää olevan alaspäin :)

Jotenkin olen alkanut haaveilla siitä, että pääsisin samaan painoon kuin missä olin v. 2017 elokuussa ja olen laskeskellut, että tietyllä pudotusvauhdilla pääsisin sinne ensi uudenvuoden aattoon mennessä. Se motivoi mua tosi paljon.

Sitten vielä etäisempi haave olisi päästä takaisin siihen painoon, missä olin kesällä 2016, kun kävin viime kerran Lintsillä laitteissa erään frendin kanssa. Muistan, että kierrettiin tosi monessa laitteessa ja mahduin melkein kaikkiin niistä silloin ja jotenkin olen taas alkanut unelmoida Lintsille menosta frendin kanssa. Se olisi se mun ultimate painonpudotustavoite.