En ole saanut oikein tehtyä blogipäivityksiä tällä viikolla ja heinäkuu lähestyy loppuaan. Tällä viikolla mun piti tavata frendi, mutta koska mulla taas unirytmi heittänyt häränpyllyä, niin jouduin perumaan sen, koska olin niin väsynyt päivällä, että halusin vain mennä nukkumaan.

Sitten tuli testattua ensimmäistä kertaa Naughty BRGR:n purilaisia ja siitä mun piti tehdä myöskin päivitys, mutta en saanut sitä valmiiksi (vielä). Voin kyllä postata sen vaikka ensi viikolla, jahka saan sen kirjoitettua, jos se teitä enää siinä vaiheessa kiinnostaa?

Tällä viikolla tuli sitten herkuteltua oikein kunnolla, eikä pysynyt vain yhdessä herkkupäivässä, niin kuin alunperin suunnittelin. Tuli vedettyä jäätelöä, karkkia, rahkoja, vanukkaita, suklaata, mehuja, munkkia, simaa jne.

Paino ei siis ole tällä viikolla tippunut ollenkaan vaan itseasiassa hieman noussut, mutta ei kuitenkaan (onneksi) lähtöpainoon.

Opiskelut alkavat pian ja vähän huolestuttaa, että saanko tän unirytmin käännettyä ennen astumista koulumaailmaan vai menenkö silmät ristissä tunneille.

Vähän huolestuttaa tää koronatilanne ja deltamuunnos, joka on yhtä tarttuva kuin vesirokko. Toivoisin, että ei vitkasteltaisi, jos se alkaa levitä täällä Suomessa, vaan siirryttäisiin heti etäopetukseen. Pelottaa, että vielä saan tuon deltamuunnoksen siellä koulussa, kun oon aika herkkä kaikille flunssille sun muille ja ylipainoakin löytyy (paljon) ja sehän altistaa sille koronalle. Onneksi mulla on kuitenkin molemmat rokotukset.