No niin, nyt sain viimeinkin valmiiksi tämän treffipäivityksen, mitä lupailin teille jo helatorstain postauksessa.

Kävin sitten pitkästä aikaa Tinder-treffeillä viime keskiviikkona. Sitä edeltävät Tinder-treffit olivat viime vuoden syyskuussa, eli oli siitä jo tovi. Sovittiin, että tavataan kaupungilla ja mennään yksille, mutta en ollut syönyt mitään koko päivänä, koska olin edellisenä iltana unohtanut harjata hampaat ja menin nukkumaan likaisilla hampailla, jotka harjasin heti kun heräsin ja halusin antaa hampaille vähän lepoa, niin pidin sitten sellaisen monen tunnin paaston aamupäivällä. Ehdotin sitten deitille, että josko mentäisiin kuitenkin pikaisille hamppareille, koska olin nälissäni ja se kävi hänelle mainiosti. Söin tosin yhden mansikkarahkan ennen treffeille menoa, mutta kyllä mulla maha kurisi kun pääsin treffeille.

Olin jotenkin kai jännittänyt näitä treffejä ja nukuin tosi huonosti edeltävän yön ja sitä edeltävän yönkin olin myös nukkunut huonosti, joten otin tunnin tirsat ennen treffeille lähtöä. En onneksi myöhästynyt, kun sain kyydin lähimmälle metroasemalle. Olin etuajassa paikalla ja odottelin deittiäni, mutta kun häntä ei kuulunut, niin soitin hänelle ja hän ilmestyi paikalle. Sitten jatkettiin BK:hon burgereille ja juteltiin. Hänen kanssaan oli tosi kiva jutella ja hän oli muutenkin mukavaa seuraa. Sitten jatkoimme baariin.

Meidän piti alunperin mennä terassille, mutta se oli täysi, joten menimmekin baariin sisään, mikä oli varmaan ihan fiksua näin korona-aikana, koska koko baari oli melkein tyhjä sisältä. Deittini otti oluen ja minä lempparini, Malibucolan. Juteltiin siellä mm. leffoista ja muista kivoista jutuista ja aika kului kuin siivillä. Sitten deittini pitikin palata sorvin ääreen ja minä jatkoin hakemaan pizzaa palkkioksi kyydittäjälleni hänen lempipizzeriastaan, joka ei tarjoa kotiinkuljetusta hänelle tai minulle asti.

Oikaisin sitten ripeästi sellaisten pitkien portaiden kautta, joissa oli useampi tasanne ja ottaen huomioon kuntoni, ei varmaan ollut yllätys, että olin aika läkähtymispisteessä, kun pääsin ne ylös. Sitten menin väärään suuntaan, koska olin tullut eri suunnasta kuin yleensä ja kävelin väärän korttelin ympäri, kunnes äkkäsin virheeni ja käännyin takaisin.

Oli kuuma päivä ja olin aivan uupunut, mutta tiesin, että haluan hakea sen pizzan, joten suuntasin sitten pizzeriaan päin, mutta pidin pienen tauon eräässä kaupassa matkalla sinne. Lopulta pääsin pizzeriaan ja otin samalla pizzan myös itselleni, koska ei yksi pieni hamppari ja pirtelö raavaan naisen nälkää pidä koko päivää.

Sitten piti kantaa pizzat vielä takaisin metroon ja oli monta liukuporrasta matkalla ja en oikein nähnyt niitä, kun oli laukku + pizzat näköesteenä. Onneksi en astunut harhaan. Housutkin valuivat alas hikistä kroppaa pitkin, joten niitäkin piti pysähtyä nostelemaan vähän väliä. Lopulta pääsin metroon kahden ison pizzalaatikon kanssa ja sitten lähimmälle metroasemalle, josta minua tultiin hakemaan ja minut heitettiin kotiin.

Sen jälkeen söinkin oman pizzani ja menin nukkumaan. Että sen takia olin niin uupunut, aikamoinen kuntolenkki kesähelteellä tällaiselle rapakuntoiselle pullukalle. Mutta ihan kivaa oli ja pizzakin oli hyvää, kuten myös se hamppari ja pirtelö :)

PS. Mielelläni lähtisin toisillekin treffeille tämän Tinderistä bongatun pitkän ja komean herrasmiehen kanssa ;)