mun_kirjat.jpg

Nyt kun olen ollut pitkälti vuoteenoma polven sijoiltaanmenon takia, olen alkanut taas pitkästä aikaa lukea kirjoja. Olen nyt aloittanut tuon Saatana saapuu Moskovaan-kirjan lukemisen ja olen vasta aika alussa, mutta olen pitänyt todella paljon tästä kirjasta.

Välillä menee ihan kylmiä väreitä selkäpiitä pitkin kun lukee tuota kirjaa. Ehkä se johtuu siitä, että vaikka en ole varsinaisesti uskovainen, niin uskon kyllä Jumalaan ja myös Saatanaan. Joka tapauksessa, en malta odottaa mitä kaikkea tässä kirjassa tulee vielä tapahtumaan, sen verran lupaavalta on tarina tähän mennessä kuulostanut.

 

Tuota Blue Mondaysia aloin lukemaan jo itseasiassa viime kesänä ja tälläkin kertaa en ole jaksanut lukea ns. suvantovaiheita läpi vaan olen osan silmäillyt nopeasti ja osan vain suoraan skipannut.

Okei, myönnetään se tässä ja nyt, että jos kirjassa ei olisi niin paljon seksikohtauksia, niin tuskin jaksaisin tuota kovinkaan kauan lukea. Seksikohtaukset kirjassa eivät ole mitenkään eroottisia vaan pikemminkin realistisia ja teknisiä, mutta on ihan mielenkiintoista kuulla mitä kaikkea päähenkilö käy päässään läpi niiden aikana. 

Jos kaipaat eroottista seksiä, suosittelen Fifty Shades of Greytä, jos taas realistinen jyystäminenkin kiinnostaa ja ymmärrät englantia niin sitten tämäkin voisi toimia. Mutta ilman seksikohtauksia ei tätäkään kirjaa kyllä viitsisi lukea lainkaan. 

 

PS. Joulusuunnitelmat ovat menneet vähän uusiksi polvivamman takia, joten en ole tänä jouluna menossa mun vanhempien kanssa tapaamaan mun mummoa, mikä harmittaa mua tosi paljon. Mulla oli jo lahja ja kaikki valmiina mummoa varten, mutta onneksi mun isä vie sen mummolle kyllä.