Olin tänään toisilla Tinder-treffeillä. Oltiin juteltu, että mentäisiin hampurilaisille ja sen jälkeen terdelle, mutta kun tänään oli niin uskomattoman kuuma päivä, niin skipattiin tuo terde.

Palan muutenkin herkästi auringossa ja olen itseasiassa jo polttanut nahkani tehdessäni pienen päivälenkin keskipäivällä tuossa viikonloppuna, niin en kaipaa yhtään lisää auringonpaahdetta iholleni.

 

Sovittiin, että tavataan eräässä ostoskeskuksessa. Olin hyvissä ajoin perillä ja jouduin vähän odottelemaan deittiäni. Tavattiin sitten erään hampurilaisravintolan edessä ja suunnattiin sisään tilaamaan safkaa. Jäätelökone oli ikävä kyllä rikki, vaikka juuri tällaisena erittäin kuumana päivänä kylmä sundae tai pirtelö olisi ollut juuri se mitä kaivattiin.

Tilasin sitten tupla-halloumihampparin isossa koossa eli isoilla ranskiksilla ja isolla juomalla. Mentiin sitten pöytään odottamaan tilauksiamme ja juteltiin niitä näitä. Ruoka oli pian valmista ja mulla olikin aikamoinen nälkä, kun en ollut syönyt kuin jogurtin, ja tuli vedettyä tuo ateria naamaan rivakasti.

 

Sen jälkeen suuntasimme kauppakeskuksen lähellä olleeseen baariin. Tilattuamme juomat, emme suunnanneet terdelle vaan baarin nurkkapöytään. Juteltiin nyt enemmän ja pääsin kysymään lempiaiheestani eli polyamoriasta. Tietäjät tietää, miksi se on mulle ollut kuuma peruna enkä sitä tässä aio sen enempää avata.

Deittini ei ollut kiinnostunut polyamoriasta eikä tapaillut useampia epäplatonisissa merkeissä, mikä oli mielestäni kiva kuulla. En usko, että se polyamoriakaan olisi välttämättä ollut mulle dealbreaker, mutta parempi näin. Sen jälkeen keskustelimme myös muista asioista ja aika meni nopeasti. Oli kyllä ihan mukavat treffit ja toivottavasti tulee vielä kolmannetkin :)