Ajattelin nyt tehdä pienen elämäntaparemonttiin liittyvän päivityksen. Paino nousi törkeän ylös vapun herkuttelujen jäljiltä ja nyt olen saanut tiputettua sitä melkein 2 kg eli 1,8 kg. Olen lopettanut suklaan syömisen ja ainoa herkku, jonka syön on yksi Puffet-jäätelö per päivä, koska kyllä pieni herkuttelu kuuluu elämäntaparemonttiinkin. Olen myös vähentänyt rahkojen määrän kahteen per päivä. Sen lisäksi olen lopettanut välipalat ja syön kaksi kertaa päivässä lämpimän aterian. Colan juomista olen vähentänyt rajusti, mutta en kokonaan lopettanut.

Sen lisäksi olen nyt lisännyt liikunnan osaksi elämäntaparemonttia, koska haluan kohottaa kuntoa. En enää tee mitään hikikävelylenkkejä, joista syke ei palautunut normaaliksi edes levossa ilman verenpainelääkitystä, vaan teen kerran päivässä intervallikävelylenkin, eli siinä on hitaampaa ja nopeampaa kävelyä + pitkä ylämäkikävely, joka kivasti nostaa sykettä, mutta ei liikaa.

Uskon, että jos jatkan tällä linjalla tulee sekä paino putoamaan että kunto kohoamaan.

komea_timo_tolkki.jpg

PS. Tämän päivän Seiskassa oli pieni kääk-juoru lempikitarististani Timo Tolkista. Hänet oli tuomittu ystävänsä kitaran kavalluksesta, jonka Tolkki kiisti. Ottamatta sen enempää kantaa tuohon kyseiseen tuomioon, niin mun on pakko sanoa, että kyllä toi Timo Tolkki on tosi nuorekas ja hyvin säilynyt ikäisekseen ja ainakin omaan silmääni tosi komea tuossa Seiskassa olleessa kuvassa, jonka lisäsin tähän blogiinkin.

Miksei tuollaisia nuorekkaita, komeita vanhempia miehiä koskaan kohtaa irl tai jollain deittipalstalla? Tällainen pullukka ikisinkku voi vain salaa haaveilla Timo Tolkista tai Tolkin kaltaisesta vanhemmasta miehestä.