Uudet alkkarit saapuivat tänään postissa. Tilasin eräästä ruotsalaisesta isoja kokoja myyvästä nettikaupasta 6 kpl alushousuja isoimmassa koossa mitä heillä on myynnissä ja kyllä ne menivät, mutta tuntuu, että alkkareiden mallia on muokattu huonompaan suuntaan.

Olen aiemmin tilannut samoja alkkareita, kun painoin kymmeniä kiloja vähemmän kuin nyt ja silloin ne olivat erittäin venyvät leveyssuunnassa, mutta nyt tuntuu, että niiden mallia on muutettu. Nämä alkkarit eivät kauheasti jousta leveyssuunnassa ja ovat aika korkeat. Korkeus ei mua haittaa, mutta harmittaa tällaisen leveän lantion omaavana, että leveyssuunnasta on nipistetty.

Vertasin näitä H&M:stä tilaamiini stringeihin (jotka ovat vähän naftit) ja ero leveyssuunnassa oli selvä stringien eduksi. Olen kokeillut myös Ulla Popkenin alkkareita ja vaikka ne ovat tarpeeksi isot, niin ne kuminauhat jalkateissä ärsyttävät mun herkkää ihoa ja en voi käyttää niitä.

Nämä tilaamani alkkarit olivat aiemmin mielestäni parhaimmat plus-koon alkkarit, mitä kaupasta sai ja nyt tämä malli on pilattu, se harmittaa paljon :(

 

PS. Sain tänään tietää, että mut on hyväksytty toiseen niistä koulutuksista, joihin hain aiemmin. Olen ollut aivan onneni kukkuloilla ja soitellut kaikille frendeille kertoakseni ilouutisen. Olen tosi innoissani ja hirveän kiitollinen, että mut valittiin satojen hakijoiden joukosta tähän koulutukseen :)

Hienointa tässä on mielestäni se, että tämä on työhön johtava koulutus eli pääsen pitkästä aikaa takaisin oikeisiin töihin ja ekaa kertaa tämän tyyppisiin hommiin, vaikka aiemmin olen toki ollut töissä samalla alalla, mutta aivan erityyppisissä tehtävissä.