Muistan, kun juttelin Hänelle eräänä Juhannuksena. Hän vietti Juhannusta maalla lähisukulaistensa kanssa ja Hän kysyi, miten minä vietän Juhannusta. Kerroin, että vietin Juhannusta vanhempieni kanssa kotosalla. Hänellä kesti vähän aikaa vastata ja Hän sanoi, että ennakko-odotukset ja todellisuus eivät kohdanneet. Hän oli siis selvästi yllättynyt tästä.

Miksi? Luuliko Hän, että minulla olisi poikaystävä? Kysyin, että mitä tarkoitat ja hän vastasi jotain tyyliin, ettei se ole niin tärkeää. Sen jälkeen emme enää puhuneet siitä. Mietin, että jos olisin vastannut jotain muuta, niin olisiko minulla ollut mahdollisuuksia Häneen romanttisessa mielessä?

Jos olisin sanonut vaikka, että mieluiten viettäisin tämän Juhannuksen Hänen kanssaan kahdestaan, miten Hän olisi vastannut, olisiko se ollut "too forward" ja liian rehellistä? En edelleenkään tiedä miten minun olisi pitänyt vastata, mutta koen, että minulla oli pieni mahdollisuus muuhunkin kuin kaveruuteen silloin, mutta koska en tarttunut siihen, menetin sen mahdollisuuden iäisyydeksi. Se edelleen surettaa minua.