Näin vapunaaton kunniaksi ajattelin muistella erästä miestä, johon liittyy mukavia vappumuistoja. Ajattelin silloin nuorempana, että koska olin ihastunut aina itseäni huomattavasti hoikempiin ja pidempiin miehiin etten voisi koskaan ihastua lihavaan mieheen, vaikka olin itsekin lihava. Mutta sitten kohtasin erään pullean miehen eräällä kurssilla.

Hän vaikutti minusta jotenkin sympaattiselta ja kiinnostavalta. Hän oli selvästi ylipainoinen, mutta hoikempi kuin minä. Tai ainakin hän näytti hoikemmalta kuin itse olin. Hänellä oli myös söpöt kasvot, mutta en ollut ollenkaan kiinnostunut hänestä romanttis-seksuaalisessa mielessä vaan enemmänkin potentiaalisena uutena kaverina.

Mutta sitten kohtasimme myöhemmin uudestaan vapun aattona ja hän kosketti minua. Hänen kosketuksena oli niin hellä, miellyttävä ja sensuelli, että sulin sen alla. Tunsin valtavaa vetovoimaa häntä kohtaan, mutta ajattelin, että se ei ollut sopivaa, joten sanoin, että lopeta. Hän näytti silloin hämmentyneeltä, mutta teki niin kuin toivoin. Mutta tämän jälkeen tajusin, että kyllä minä tunnen vetoa ja voin hyvinkin ihastua myös lihaviin mieheen.

Tiemme tulisivat vielä risteämään tämänkin jälkeen, mutta siitä enemmän jossain toisessa postauksessa.

PS. On hän edelleenkin mielestäni aika namu, varsinkin kun keskustelimme enemmän ja tutustuin häneen paremmin tuon koskettamisen jälkeen ;)