Olin eilen kaverilla kylässä. Menin junalla hänen luokseen ja tuli vähän sekoiltua. Katsoin junataulua, jossa näkyi erään junan pysähdyspaikat ja menin sitten siihen junaan, kun katsoin, että se pysähtyy frendin kulmille. No, soitin sitten junasta frendille ja frendi ei tiennyt ollenkaan, että meneekö se kyseinen juna hänen kulmilleen, vaan sanoi, että käyttää tiettyjä toisia junia. No, hyppäsin nopeasti seuraavalla pysäkillä pois, mutta selvisi myöhemmin, että kyllä se olisi mennyt frendin kulmille. Onneksi seuraava juna tuli 5 min sisällä, joka myös pysähtyi frendin kulmilla.

Odottelin sitten frendiä juna-asemalla ja oli tosi kuuma ja musta tuntui tosi uupuneelta. Mulla oli myös kassi täynnä herkkuja, mua ja frendiä varten, ja pelkäsin, että suklaa sulaa ja cola lämpenee. No frendi hurautti pian paikalle ja ajettiin frendin kämpille. Herkut eivät onneksi olleet kovin pahasti sulaneet ja cola laitettiin pikaisesti pakkaseen toviksi, että se jäähtyisi.

Sitten mentiin pelaamaan frendin pleikkarilla erästä peliä, jonka olin tilannut Saksasta ja en ollut ollenkaan varma, oliko siinä pelkät saksalaiset tekstit ja ääninäyttely, mutta onneksi se oli myös englanniksi. Pelattiin tovi, sitten mentiin herkuttelemaan ja juttelemaan.

Sitten katottiin jakso eräästä laadukkaasta brittisarjasta, jossa tosin ei ollut suomenkielisiä tekstityksiä, kun olin tilannut sen Britanniasta, koska sitä ei myyty Suomessa. Mutta ihan hyvin siitä sai selvää ja frendi selvensi kohdat, joita en ymmärtänyt.

Sitten mentiin juttelemaan ja pelaamaan erästä tunnettua keräilykorttipeliä. Ei keretty edes yhtä erää pelata, kun huomasin, että kello olikin jo yhdeksän illalla ja mun oli pakkoa lähteä. Oli tosi kiva iltapäivä ja ilta frendin kanssa ja aika meni kuin siivillä. Toivottavasti otetaan vielä uusiksi, mutta pidemmällä aikataululla :)