Mä katoin tänään Fifty Shades of Greyn ja oon ollut sen jälkeen koko illan tietyssä mielentilassa ja kaveritkin on saaneet kuulla siitä ;)

Mulla on yks opiskelutoveri, jonka oon nähnyt videolta kun se esitteli meille yhtä juttua ja mä kiinnitin huomiota hänen käsiinsä. Ne oli tosi...noh, suonikkaat ja kyllä mulla tuli heti mieleen, että onko hän "muualtakin" yhtä suonikas?

Mua on naurattanut kovasti ajatus, et kysyisin häneltä ko. asiasta ja näkisin millaiseksi hänen naamansa muuttuisi, mutta en siis tosiaan aio tehdä sitä ja hän on myös kaikenlisäksi varattu, joten se olisi siis äärimmäisen sopimatonta. Mutta se ajatus kyllä viihdyttää mua :D

PS. Hänellä on myös sellainen sänkykammariääni, että oksat pois. Tosi sexyltä ja ikäistään vanhemmalta kuulostaa, mukava kuunnella hänen puheitaan <3