Ajattelin tehdä nyt tällaisen pienen tilannepäivityksen, kun en ole blogia nyt pariin päivään päivittänyt. Olen ottanut painonpudotuksessa nyt uuden vaiheen. Olen luopunut täysin limuista, mehuista, suklaasta ja muista herkuista ja olen onnistunut pudottamaan painoa melkein 3 kiloa tämän viikon aikana. Olen myös alkanut tehdä pidempiä kävelylenkkejä kunnon kohentumisen myötä.

Ainoa huonopuoli tässä laihduttamisessa on pieni nälkä, joka on usein läsnä sekä lievä unenpuute. En jotenkin aina saa nukuttua kunnolla, kun maha kurnii. Mutta mulla ei ole muuta vaihtoehtoa tällä hetkellä kuin laihduttaa, koska paino on sen verran korkea, että se melkein haittaa jo käytännön elämää. Tavoitteena on päästä samaan painoon, kuin missä olin lokakuussa 2019 ja sinne on matkaa reilut 10 kiloa. Onneksi tänään sain nukuttua ihan mukavasti :)

Katsoin myös tuossa yhtenä päivänä erään elokuvan. Tuntuu, että vaikka siinä oli monta asiaa, joista haluaisin kirjoittaa, niin en vaan jotenkin ole saanut tehtyä siitä arvostelua. Sanotaanko näin, että se herätti mussa ristiriitaisia tuntemuksia ja tietyllä tavalla pidin siitä, mutta tietyllä tavalla en. Katsotaan, saisinko pistettyä nuo ajatukseni siitä elokuvasta tekstimuotoon tämän viikonlopun aikana.