Ajattelin nyt vähän avautua tuosta aiemmin mainitsemastani Herra X:stä. Muistan kun ihastuin häneen vuosia sitten. Hän oli kurssini vetäjä, joten en tietenkään tuonut näitä tunteita esiin silloin, koska se olisi ollut epäasiallista. Sen kurssin päätyttyä emme nähneet toisiamme vuosiin ja kun uudelleen tapasimme oli hän jo parisuhteessa toisen naisen kanssa.

No minullakin oli uusi ihastus silloin ja tiemme jälleen erosivat, kunnes eräänä kesänä muutama vuosi myöhemmin laitoin hänelle viestin irkissä. Se taisi olla vain joku "mitä kuuluu, muistatko mut?"-tyyppinen avaus (toki siinä oli vähän enemmän infoa) mutta se toimi ihan hyvänä jäänmurtajana ja hän kertoi, että oli eronnut jo pari vuotta sitten ja kohta me jo kirjoittelimme toisillemme pitkiä pätkiä, koska olimmehan molemmat nörttejä ja meillä oli yhteisiä kiinnostuksen kohteita.

Sitten tapasimme myös livenä ja aloimme viettää aikaa yhdessä. Muistan varsinkin erään pitkän kävelylenkin, jonka teimme joskus keskikesällä erään hiekkarannan läheisyydessä sijainneella luonnonsuojelualueella.

Oli lämmin päivä ja kävelimme käsikynkässä ja hän oli niin pitkä, ettei päälakeni edes ulottunut hänen olkapäähänsä kun kävelimme vierekkäin. Se oli musta jotenkin tosi söpöä, koska tällaisena pitkänä tyttönä olen tottunut siihen, että usein miehet ovat mua lyhyempiä tai sitten samanpituisia (toki aina välillä löytyy myös heitä, jotka ovat mua pitempiäkin). Tuntui tosi mukavalta kävellä käsikynkässä hänen kanssaan ja mulla oli muutenkin hyvä fiilis hänen seurassaan.

Tiemme erosivat sen kesän jälkeen, koska hänelle tuli kiireitä töissä ja hän myös päätyi parisuhteeseen uuden naisen kanssa myöhemmin. Nyt jälkikäteen mua harmittaa, etten antanut itselleni lupaa silloin ihastua häneen uudelleen (tämä johtui monista syistä, joita en nyt lähde avaamaan), mutta hän oli tosi sydämellinen, älykäs ja mukava tyyppi ja uskon, että hän olisi silloin vastannut mun tunteisiin, jos niitä olisi silloin ollut.

Uskon, että hänestä olisi tullut hyvä poikaystävä mulle silloin, mutta mennyttä ei voi muuttaa.