Ajattelin nyt tehdä pienen painopäivityksen, nimittäin olen onnistunut nyt pudottamaan yhteensä 3,4 kg alkuperäisestä lähtöpainosta. Hormonaalisten syiden takia painoa on nyt tullut 1 kg lisää, mutta uskon, että se häviää kuin itsestään, sitten kun keho palaa taas perustilaansa.

Olen aika tyytyväinen siihen, kuinka kivuttomasti nämä kilot ovat lähteneet, en ole nähnyt nälkää enkä edes ole luopunut kokonaan herkuista. Kävelyä en sitten voinutkaan lisätä, kun mulla nousee verenpaineet aivan huippuunsa ja tarvitsen verenpainelääkitystä, että ne palautuvat normaaleiksi.

Tarvitsen tosiaan verenpainelääkitystä, jos haluan alkaa kävellä, koska mulle tulee jopa tunnin kävelylenkistä niin kovat arvot etteivät ne levossakaan normalisoidu. Sen takia ostin myös uuden, isomman mansetin ja olen nyt kirjannut verenpainearvoja ylös, että saan uusittua mun verenpainelääkereseptin, koska sitä ei uusita ellei ole verenpainearvoja ylhäällä ja tarvitsen sen lääkityksen, että voin kävellä ja nostaa kuntoa sekä laihtua.