Tänään tuli herkuteltua pitkästä aikaa Hesen kana-aterialla ja mansikka-pehmytillä. Oli kyllä tosi hyvää, sekä ateria että pehmyt. Pehmytissä oli runsaasti mansikkakastiketta ja jäätelö itsessään oli tosi herkullinen myös. En ole kauheasti tänään kerennyt vielä tehdä mitään kun tuli nukuttua suurin osa päivästä, kun viime yönä oli vaikeuksia saada unta. Olen ajatellut, että ehkä voisin tehdä jotain hyödyllistä, esim. opiskella, mutta todennäköisesti päädyn vaan selaamaan nettiä ja Youtubea :D

 

Kyllä on muuten kivannäköisiä vaatteita tarjolla nyt keväällä, mutta olen miettinyt, että jos en ostaisikaan yhtään muuta kuin vain välttämättömiä vaatteita, siis alusvaatteita ja sukkia, koska mulla kuitenkin on paljon vaatteita jo ennestään, kerääntynyt vuosien saatossa. Olen miettinyt, että pystyisinkö siihen, että en ostaisi yhtään hupparia tms. tänä keväänä tai jopa koko vuotena. Kyllä se varmaan tulisi tekemään tiukkaa, mutta toisaalta rahaa varmasti jäisi säästöön ihan mukava summa. No olen kyllä yhtä kesämekkoa katsonut sillä silmällä, että se voisi olla poikkeus sääntöön ;)