Kävin tänä aamuna vaa'alla ja yllätyin iloisesti. Olin laihtunut 800 grammaa eilisestä. Vielä vähän pois ja olen päässyt takaisin joulua edeltäneeseen painooni :)

 

Tänään sitten syötiin taas terveellistä kotiruokaa. Tällä kertaa vuorossa oli broilerinkoipi riisipedillä sekä keitettyjä perunoita ja kasviksia sekä kylkeen vähän ketsuppia ja perunasalaattia. Terveellistä, herkullista ja täyttävää, voiko enempää toivoa?

broilerinkoipi.jpg

 

Päätin muuten alkaa kasvattaa mun otsatukkaa pois tässä joulukuussa. Se alkoi siitä, kun en enää uskaltanut mennä kampaajalle kun tää korona aalto oli pahimmillaan. Olisinhan mä sitä voinut saksia itsekin, mutta oon muutenkin aina välillä leikitellyt ajatuksella, että kasvattaisin sen pois ja nyt vaikutti siltä, että tuli täydellinen tilaisuus toteuttaa tämä mun ajatusleikki.

Leikkautin otsatukan v. 2019 keväällä noin viiden vuoden tauon jälkeen kun kyllästyin mun tasapitkään pitkään tukkaan ja kaipasin jotain vaihtelua. Jo heti ensimmäisenä päivänä ajattelin, että oliko virhe mennä leikkauttaan otsis, kun koko ajan kutitti ja hiosti otsaa, mutta parin päivän sisällä siihen sitten tottui eikä sitä enää huomannut.

Senkin jälkeen monesti mietin, että nyt minä kasvatan otsiksen pois mutta aina päädyin kampaajalle tai leikkaamaan itse sen lyhyemmäksi. Mutta nyt mulla on selvä tavoitehiustyyli mielessä, johon tähtään, joten uskon että tällä kertaa tää mun päätös kasvattaa otsis pois pitää.

Laskin, että ensi syyskuussa mun otsis on jo tarpeeksi ylikasvanut, että siitä saisi leikattua sen mun tavotetukan. Eli tuntuuhan se pitkältä ajalta ja tiiän kuinka pitkäveteistä otsatukan poiskasvatus voi välillä olla, mutta loppujen lopuksi 8kk kuluu aika nopeasti.