No niin, eilen alkoi joululoma ja esiteltiin meidän ryhmätyö muille oppilaille ja opettajille. Saatiin kovasti kiitosta meidän työn graafisesta ilmeestä ja se olikin kivan näköinen myös mun mielestä.

Tilasin tänään aamupalan eräästä lähellä sijaitsevasta kahvilasta ja se oli erinomaista.

Mulla on nyt tää tukka sen verran kasvanut, ettei tätä enää oikein voi kutsua pahalla tahdollakaan lesbotukaksi, mutta en ole itse oikein tyytyväinen tähän epämääräiseen pehkoon. Olen miettinyt, että leikkauttaisin tämän taas lyhyeksi poikatukaksi sitten kun koronatilanne joskus helpottaa.

Alunperin suunnittelin pitkän tukan kasvatusta, mutta vain sen takia, että saisin leikattua tästä eri mallisen lyhyen tukan sitten kun tukkaa olisi tarpeeksi mallinmuutokseen. Ehkä vaan palaan taas peruspixieen, joka mulla oli alunperinkin.

Äidin mielestä lyhyt tukka tekee musta vanhemman näköisen, koska silloin kun mulla oli pidempi tukka, niin Alkossakin kysyttiin aina paperit, mutta sitten kun leikkautin pixien niin eipä enää ole papereita kysytty :D

Mutta eipä mua haittaa, jos näytän oman ikäiseltäni. En itse koe näyttäväni vanhemmalta pixietukalla ja viihdyn hyvin siinä tyylissä, mitä sitten jos mua ei enää luulla alle 18-vuotiaaksi?

Olen kuitenkin jo kolmekymppinen nainen, kohta lähempänä neljääkymmentä kuin kolmeakymmentä, joten eipä haittaa jos ei kysytä papereita Alkossa.