Kaikki jotenkin v*tuttaa ja masentaa mua tällä hetkellä. Hirveä määrä kotitehtäviä rästissä, jotka olen kyllä tehnyt, mutta kun en jaksanut ottaa ihan helvetinmoista määrää kuvakaappauksia joka vaiheesta ja dokumentoida niitä, niin mun pitäisi periaatteessa tehdä ne taas uudestaan, että voin näyttää että olen tehnyt ne.

Epäilen, että eräs ihminen, jota pidin potentiaalisena frendinä, ghostas mut. Tämä ihminen tuki mua ja usko muhun ihan hirveesti, silloin kun ite en uskonut itseeni, niin tottakai tää tuntuu puukon iskulta sydämeen ja masentaa ihan v*tusti.

Haluaisin taas rakastua, olen kyllästynyt elämään menneessä ja roikkumaan E:ssä, ei E koskaan halunnut mua ja vain roikun hänessä, kun ei parempaakaan löydy. Haluaisin lisää frendejä, haluaisin, että mun elämässä tapahtuisi jotain hauskaa.

Haluan poikaystävän, rakastajan ja ystävän ja kaikki nuo samassa paketissa. En halua palata enää Tinderiin, koska sieltä ei löydy muuta kuin pettymystä enkä tiedä mistä muualta etsiä eli en siis aio etsiä ollenkaan.

Rakkaus tulkoon jos on tullakseen, olen valmis.