Tänään itsenäisyyspäivänä sitten alkaa mun viikon aterioiden dokumentointi.

Aamupalan unohdin kuvata, mutta aamupalaksi söin pari Kinder Bueno-suklaapatukkaa ja muutaman konvehdin. Aloitin päiväni lasillisella Pepsiä, kun en juo kahvia ja kaipaan vähän piristystä aamuun ja muutenkin kun tykkään kolasta niin ihan sopiva aamun aloitus mulle :)

Kävimme sitten vanhempien kanssa joulubuffetissa itsenäisyyspäivän kunniaksi. Siellä oli aivan erinomaisen herkullisia joululaatikoita tarjolla, varmasti parhaimpia mitä olen tähän mennessä syönyt ja niitä siis sai hakea lisää.

itsen%C3%A4isyysp%C3%A4iv%C3%A4n_ateria_

Hain sitten toisen annoksen mutta en ihan täysin jaksanut syödä lautasta tyhjäksi. Tuli todella täysi olo ja en jaksanut edes jälkkäriä hakea. Aivan erinomainen kokemus ja ystävällinen palvelu, sanoisin että saa arvosanaksi multa 10/10.

 

Sitten tulin kotiin ja menin lepäämään sänkyyn, kun oli vähän ähkyä. Sitten tulikin katsottua vähän TV:tä. Lempirealityni eli 90 day fiancee tuli TLC:ltä ja katsoin myös vähän sitä Hobitti-leffaa ja Lemmen viemää sekä lottien haastatteluja ja Kohti Linnan juhlia-ohjelmaa.

Oli ihan mukavaa ja rentouttavaa, en yleensä katso juuri TV:tä niin oli ihan kiva poikkeus tällaisena juhlapäivänä vilkaista sitä. 90 day fianceeta katselen siis netistä ja Youtubesta, en yleensä TV:stä.

 

Itsenäisyyspäivä on kyllä tärkeä juhla mulle ja varsinkin mun edesmenneille isovanhemmille, jotka olivat molemmat sotaveteraaneja ja olivat puolustaneet Suomen itsenäisyyttä talvisodassa ja jatkosodassa.

Olen todella kiitollinen kaikille Suomea puolustaneille veteraaneille ja tämä on kyllä heidän päivänsä. Suomen itsenäisyys ei ole mikään itsestäänselvyys eikä sitä voi koskaan sellaisena pitää, ei nykypäivänäkään.

Olen kiitollinen, että itse synnyin vapaaseen Suomeen ja olen saanut täällä olla ja elää ja toteuttaa oman näköistä elämääni. Ilman veteraaneja tämä ei olisi ollut mahdollista. Kiitos siitä heille.