Ajattelin tehdä nyt tällaisen pienen tilannepäivityksen, kun en ole päivittänyt tätä blogia muutamaan päivään.

Jos mietitte, että mitä olen puuhaillut niin voin kertoa, että olen ollut toipilaana ja ottanut rennosti. Olen lepäillyt, käynyt pienillä kävelylenkeillä, katsellut Temppareita ja Vares-leffoja sekä syönyt pehmeitä ruokia. Paino on myös nyt pudonnut 4,5 kg lähtöpainosta, mistä olen aika tyytyväinen. En ole nähnyt nälkääkään.

Sovittiin viikon alussa, että menisin tänään kaverille kylään, mutta musta tuntui, etten ollut vielä kunnossa, joten peruin sen. Hyvä niin, koska tänäänhän on se VR:n mielenilmaus ja lähijunat eivät kulje.

Mulla oli myös vähän masentunut fiilis tässä muutaman päivän ajan mm. juurihoidosta, kun ajattelin, että se oli mennyt pieleen ja joudun taas hammaslääkäriin sekä siitä, kun sain silloin aikoinaan pakit Häneltä. Ajattelen usein Häntä, mutta viime päivinä varsinkin, kun en ole oikein tehnyt mitään ja on ollut aikaa velloa menneissä. Kaipaan Häntä valtavasti, vaikka tiedän, että emme voi olla edes ystäviä. Välillä tuntuu, etten koskaan pääse ylitse Hänestä, Hän oli jotenkin niin täydellinen. Eikä se varsinaisesti helpottanut, kun katsoin noita Vares-leffoja ja yhdessä leffassa oli eräs hahmo, joka muistutti ulkonäöllisesti Häntä. En tätä kyllä tiennyt silloin kun sitä leffaa aloin katselemaan.

Mutta nyt taas tuntuu, että kyllä se päivä tännekin paistaa ja että elämä voittaa :)