Näiden tähtien alla
sua odottamalla
mä kulutan aikaani uskoen,
että rakkaus on laavaa,
joka kuljettaa.
Saa kylmän raudankin
hehkumaan,
näiden tähtien alla.

Mä palvon sua.
Ikkunalla katselen sua.
Milloin rakastat minut vahvaksi?
Sydämeeni kirjattu nimesi.

Näiden tähtien alla
sua odottamalla
mä kulutan aikaani uskoen,
että rakkaus on laavaa,
joka kuljettaa.
Saa kylmän raudankin
hehkumaan,
näiden tähtien alla.

Olet osa mua,
sydän rintani alla.
Kaipaa sua.
Miks lähdit ja muutuit tähdeksi?
Sydämeeni kirjattu nimesi.

Näiden tähtien alla
sua odottamalla
mä kulutan aikaani uskoen,
että rakkaus on laavaa,
joka kuljettaa.
Saa kylmän raudankin
hehkumaan,
näiden tähtien alla.

Näiden tähtien alla
sua odottamalla
mä kulutan aikaani uskoen,
että rakkaus on laavaa,
joka kuljettaa.
Saa kylmän raudankin
hehkumaan,
näiden tähtien alla.

Näiden tähtien alla
mä kaipaan sua.