Tänään on mun nimipäivä. Kaverilla oli alkanut aikainen viikonloppu ja hän "muisti" mua aamuyöllä soittamalla pari kännipuhelua, joihin en onneksi herännyt, koska puhelin oli ruokapöydällä eikä mun makuuhuoneessa.

Heräsin kuitenkin aikaisin, jo puoli kuuden aikaan aamulla vessahätään enkä saanut sen jälkeen enää unta. Olin aika väsynyt, kunnes iltapäivällä sitten otin tunnin torkut.

Juhlistettiin sitten mun nimipäivää vanhempien kanssa ihan pizzerian pizzoilla tänään. Mä otin sitten sellaisen tuplajuusto-tomaatti-feta-kasvispizzan ja se oli tosi hyvänmakuinen ja tosi täyttävä.

tomaatti_tuplajuusto_fetapizza.jpg

Kasvispizzat (ei vegaaniset, en tykkää vegaanisesta pizzajuustosta) on kyl ehdottomasti mun lempipizzoja, varsinkin sellaiset tosi juustoiset ja tää oli just sellanen.

Mummokin soitti perinteisen nimipäiväonnitelupuhelun ja kyseli, että voidaanko pian tavata uudestaan ja olin että tottakai, koska mummoa on aina kiva tavata. Oli ihan kiva nimipäivä :)