Piti syödä sitten eilen kevyemmin mutta tuli taas mässytettyä suklaata, sipsejä (tällä kertaa ilman dippiä), vanukasta ja valkosuklaa-vadelmakakkua (aivan mielettömän herkullista). No, tärkeintähän ei ole se mitä syö joulun ja uudenvuoden välillä vaan mitä syö uudenvuoden ja joulun välillä, eikö?

 

Olen nyt muuten selannut eri nettivaatekauppojen kevätuutuksia ja olen huomannut yhden yhdistävän seikan, nimittäin vaikuttaa siltä, että tämän kevään hittiväri on vaaleanpunainen tai pinkki. Monesti on pistänyt silmään, että nyt tuntuu olevan oikeasti todella paljon vaaleanpunaisen värisiä vaatteita tarjolla, enemmän kuin aiempina keväinä. Olen tästä aika mielissäni, koska pinkki nyt vaan sattuu olemaan se oma lempiväri. Keräsin pienen kuvakollaasin omaa silmääni miellyttäneistä vaaleanpunaisista kevätvaatteista ja jaan sen nyt teille:

prettyinpink.jpg

Näyttää kyllä kivoilta noiden mallien päällä, uskon, että näyttäisi kivalta myös mun päällä. Tiedän, ettei minun pitäisi kyllä ostaa yhtään enempää vaatetta, koska mulla sen verran paljon niitä, mutta kyllä nyt yhdelle vaatekappaleelle aina tilaa löytyy, eikös? ;)