Tänään teki mieli taas pizzaa, pizzahiiri kun olen, joten päätin testata La Mia Grande 4 Formaggi-uutuuspakastepizzaa. Siinä on Provolone-, Pecorino-, Edam- ja Mozzarella-juustoa ja toki tomaattikastiketta ohuen pizzapohjan päällä.

Jo avatessani pizzan muovikäärettä huomasin, että tässä pizzassa oli todella herkullinen tuoksu, joten odotukset olivat korkealla. Ja kyllä se kuulkaas oli tosi herkullista. Koko pizza meni aika hujauksessa, kun oli nälkä enkä ollut syönyt sitten klo 4 aamuyöllä. Päätyy kyllä ehdottomasti toistekin ostoskoriin ja vahva suositus tästä pizzasta kaikille juustoisten pizzojen ystäville.

Ruokajuomana nautin pitkästä aikaa sokeri-Pepsiä. Mun on sanottava, että mä oikeesti rakastan sokeri-Pepsin makua, musta se on vaan mielettömän hyvää eikä noi light-colat oo musta oikein minkään makuisia verrattuna sokeri-Pepsiin tai sokeri-Coca-Colaan.

la_mia_grande_4_formaggi_pakastepizza.jp

 

Aattelin tässä samalla kertoa pienen terveydentilapäivityksen teille rakkaat lukijat, nimittäin mulla meni selkä jumiin ja alkoi asentohuimaus yllättäen viime viikon keskiviikkona. Heräsin aamuyöllä ja olin vähän aikaa koneella, kun selkään alkoi särkeä ja sitten jotain naksahti ja selkä meni ihan jumiin. Onneksi olen jo toipunut siitä.

Sitten saman päivän iltana huomasin, että mua alkoi huipata ihan mielettömästi, kun nousin sängystä ja myös kun menin takaisin makuulle tai käänsin kylkeä sängyssä. Luin netistä, että se on hyvänlaatuisen asentohuimauksen merkki ja johtuu siitä, että sisäkorvan kaarikäytäviin kerääntyvä sakka saa aikaan virheaistimuksen.

Se kuulemma kestää useiden viikkojen ajan ja voi senkin jälkeen uusia. Mulla on jo vähän helpottanutkin viime viikosta tää asentohuimaus, mutta kyllä se edelleen on välillä aika kovaa, kun pidän päätä tietyissä asennoissa.

Tämä vaiva on kuulemma yleisintä 50-60 vuoden iässä ja itehän oon alle 35, joten ilmeisesti mun sisäkorvakäytävät ovat samassa kunnossa kuin senioreilla. Nice.

 

 

Tämän päivän biisi on muuten Clion ihanan tarttuva hyvänmielen italodiscorallatus Faces. Kannnattaa kuunnella, jos tykkää tarttuvasta kasarimusasta ja kaipaa piristystä päivään :)

clio_faces.jpg