Olen nyt uuden vuoden kunniaksi alkanut siivota kotia ja tyhjentää makuuhuonettani turhasta tavarasta, koska tänne on tulossa jossain lähitulevaisuudessa putkiremontti.

Olen kerännyt kaksi muovipussillista vanhoja PC- ja konsolipelejä, joita en ole pelannut enää vuosiin ja joista en ole hirveästi pitänyt silloinkaan. Mukana myös muutama täysin avaamatonkin peli, joita ei vaan koskaan tullut pelattua. Nyt kun nuo vanhat konsolitkin ovat kadoksissa aiemman remontin jäljiltä, en enää edes voi pelata noita pelejä vaikka haluaisinkin (ja en todellakaan halua, koska en ole näistä peleistä pitänyt aiemminkaan) ja ei kiinnosta ostaa enää konsoleita nurkkiin pölyttymään.

Mulla on melkein käyttämätön PS4 nurkissa keräämässä pölyä ja en ole kuin kerran pelannut sillä tänä aikana kun se mulla on ollut. Siitäkin haluaisin päästä eroon. Mutta tuntuu yllättävän vaikealta päästä eroon näistä vanhoista tavaroista, joita pyörii nurkissa. Soitin kaverinikin läpi ja kysyin, että kiinnostaisiko ketään PS4 tai nää mun vanhat pelit mutta eipä ne kiinnostaneet.

Ajattelin käväistä ensi viikolla alan liikkeessä myymässä nuo konsolipelit pois, vaikkei niistä paljoakaan hyvitystä saa mutta ainakin saa nurkat tyhjiksi. Sitten ajattelin myös viedä vanhoja vaatteita kierrätykseen. Kyllä tää asunto vielä saadaan putkiremonttikuntoon kun vaan jaksaa tyhjentää näitä nurkkia turhasta tavarasta.