Sainkin hommattua tuon uuden muistikortin ja pienennetyn SIM-kortin vasta tänään tuohon mun uuteen kännyyn, kun tuo nukkumisaikataulu vähän sotki asioita eilen. Menin sellaiseen kännyihin erikoistuneeseen liikkeeseen, mistä ostin tuon muistikortin kännyyn ja myyjä leikkasi mun SIMin.

Hän ei saanut mahtumaan mun SIMiä sellaiseen valmiiseen muottiin, mutta leikkaus onnistui kuitenkin myös ilman sitä. Onneksi, olisi kuulemma voinut käydä myös niin, että tuo mun SIM-kortti olisi mennyt käyttökelvottomaksi, mutta sen riski oli kuulemma vain 5% luokkaa.

Olen todella tyytyväinen tuohon uuteen kännyyn, mutta yksi asia vähän häiritsee mua. Nyt kun otan selfien, niin näkyy joka ikinen pieni haituva mikä sattuu kasvaamaan tuossa naamassa ja jokainen pienikin tahra silmälasien linssissä ja plakki hampaan välissä eli kamera ei ole yhtään "armollinen", toisin kuin tuossa vanhassa kännyssä.

Mutta kuvanlaatu on varmaan jotain 4K-tasoa, myös videoissa ja onhan se tosi hienon näköistä. Pitää vaan panostaa vähän enemmän tuohon omaan ulkonäköön eikä kannata ottaa hymykuvaa heti aterian jälkeen.