En sitten raaskinutkaan viedä niitä mun vanhoja PC- ja konsolipelejä kierrätykseen, kun aloin vähän selvitellä asioita ja selvisi, että mulla muutama vähän arvokkaampi yksilö siellä joukossa ja en viitsinyt niitä ilmaiseksi tai pilkkahinnalla myydä.

Sain sitten järjesteltyä mun pelihyllyä parempaan järjestykseen ja nyt jokaiselle niistä löytyi paikka sieltä, eli järjestys parani, vaikken yhdestäkään pelistä luopunut :)

Kävin sitten läpi mun pelikokoelmaa tarkemmin ja huomasin, että mulla oli muutamia varsin kivoja pelejä myös PS4:lle, joten päädyin sitten siihen, etten luovukaan siitä. Kaverin luona tulee pelattua PS4:llä, joten miksei sitten myös kotona, jos vaan saisin hankittua uuden HDMI-kaapelin mun PS4:ään. Vanha kun päätyi vanhemmille blu-ray-soittimeen.

Vaatteita sen sijaan sain kerättyä kaksi muovikasillista kasaan ja vein ne sitten kierrätykseen. Ne olivat H&M:n vähän sekundalaatuisia vaatteita, siis kun niitä käytti ja hikoili, niin ne vaatteet alkoivat haista sellaiselle epämiellyttävälle kemikaalille. Varsinkin ne printtinä olleet kuvat, niin niihin tuli pahaa hajua, joka ei ollut siis hikeä.

Ne olivat ihan kivan näköisiä ja ehjiä vaatteita, joten mietin, että jos jotakuta ei sellainen haittaa, niin voi saada ihan kivan vaatteen sieltä.

Huom. vein ne kierrätykseen siis pestyinä.