Mun piti tehdä tää päivitys jo illalla, mutta en saanut aikaiseksi ennen kuin nyt vasta. Eilen (maanantaina) oli todella hyvä kahdenkeskinen opintosuunnitelmakeskustelu mun oman opettajan kanssa. Tuntuu, että kerettiin käydä kaikki mielenpäällä olleet asiat läpi ja moniin asioihin tuli selvyys.

Puhuttiin koko tutkinnon suorittamisesta ja pohdittiin sitä, että kannattaisiko mun itseasiassa siirtyä tekemään koko tutkintoa nykyisen osatutkinnon sijasta, koska saisin niin paljon hyväksiluettua mun aiempien opintojen ja työkokemuksen perusteella.

Halusin vielä varmistaa pari asiaa ennen kuin päätän tuosta ja laitoin muutaman kysymyksen toiselle opinto-ohjaajalle, joka tietää yksityiskohtaisemmin noista hyväksiluvuista. Todennäköisesti saan vastauksen tänään. Mutta vaikuttaa vahvasti siltä, että tulen tekemään koko tutkinnon työharjoittelun ohessa :)

 

PS. Olen ollut aivan hullaantunut näkemästäni K-Pop idoli Hongjoongin super coolista mulletista ja ajattelin jossain vaiheessa leikkauttaa itselleni samanlaisen, kunhan mun takatukka kasvaa jonkin verran tästä nykyisestä pituudesta.

kpopmulletti.jpg

Eikös olekin magea?