Tää päivä alkoi jotenkin masentavasti. Nukuin eilen kellon ympäri ja heräsin tänään viiden aikaan aamulla. Mulla päättyi kaveruus toissapäivänä. Huomasin, että vaikka meidän kaveruus päättyi hyvissä merkeissä, niin kyllä se vaan masentaa mua. Masennus vyöryy välillä yli kuin hyökyaalto. En paljoa saanut aikaiseksi tänä aamuna. Tuli selailtua lähinnä eri nettivaatekauppojen uutuksia ja sieltä löytyikin kivoja vaatteita, jotka vähän piristi mielialaa.

 

Toivoisin, että mulla olisi enemmän kavereita. Niin monien kanssa ollaan etäännytty tai välit menneet kokonaan poikki näiden vuosien aikana. Olen välillä yrittänyt paikata välejä, mutta turhaan. Mulle vaan lyödään luuri korvaan tai ei vastata ollenkaan. Sekin masentaa mua.

 

Laitoin viestiä yhdelle tuttavalle, joka oli joskus kiinnostunut musta romanttisessa mielessä, mutta jolle silloin annoin pakit. Katotaan nyt, vastaako vai ei. Ei olla pitkään aikaan puhuttu toisillemme vaikka meidän välit eivät olekaan menneet poikki virallisesti.

 

Iltapäivällä alkoi jo tuntua siltä, että elämä voittaa, kun olin vähän lepäillyt, kuunnellut hyvää musaa ja syönyt yhtä lempipakastepizzoistani, Dr. Oetkerin Ristorante Quattro Formaggia. Tuntuu kyllä välillä siltä, että hyvä pizza on ratkaisu moniin murheisiin :)

pizza_collaasi.jpg

Kohtahan sitä voisikin jo painua yöpuulle. Hyviä öitä teillekin, rakkaat lukijani.