Olen ollut ihastunut kaikenlaisiin miehiin putkimiehestä diplomi-insinööriin, silti kenenkään kanssa ei ole koskaan natsannut. En tiedä mistä se johtuu, onko kyse ulkonäöstä (olenhan massiivisen lihava, kuten eräs lääkäri totesi) vaiko luonteesta (kuulemma olen takertuva ja rasittava) vaiko jostain muusta seikasta?

Silti tuntuu, että mua paljon rasittavammat persoonat ja lihavammatkin naiset ovat löytäneet kumppanin. Mistä siis johtuu, että minä en vaan löydä vaikka olen vuosia etsinyt?

Johtuuko se siitä, etten omaa kovin suurta kaveripiiriä, en käy töissä, en käy baareissa tai yökerhoissa, en harrasta kodin ulkopuolisia aktiviteetteja enää vai mistä se voisi johtua?

Mua ei kiinnosta laihduttaa jonkun imaginäärimiehen takia, joka ei kuitenkaan pitäisi luonteestani. Haluaisin vain hyvän miehen, joka hyväksyisi minut tällaisena kuin olen, vikoineen ja kiloineen kaikkineen.