Pakko sanoa, että oli kyllä tosi hyvä kouluviikko. Menin tällä kertaa paikalle niinä päivinä, kun oli lähiopetusta tarjolla ja pääsin hyvin eteenpäin tehtävissäni, kiitos meidän hyvän open :)

Tuntuu, että kun on etänä niin välillä se oma keskittyminen herpaantuu ja saattaa alkaa tehdä jotain muuta kun jää jumiin, esim. surffailemaan netissä. Tuolla koulussa paikan päällä taas keskittyy täysillä noihin tehtäviin ja saa niitä tehokkaammin tehtyä kuin kotona.

Eilen jäin jumiin eräässä tehtävässä, jossa mietin pitkään, että miksi se ei ole oikein (eli ei mennyt testeistä läpi), vaikka mielestäni siinä ei ollut mitään vikaa. Sitten katsottiin opettajan kanssa yhdessä sitä ja siinä oli yksi pieni kohta pielessä, jota varmaan olisin etsinyt yksin koko viikonlopun ilman open apua.

Multa jäi vielä muutama tehtävä tekemättä, koska niissä oli vähän sellaista laskutoimitusjutskaa, jota en täysin tajunnut ja ajattelin perehtyä nyt niihin syvällisemmin yksin viikonloppuna.

Siirryin myös tosiaan tekemään koko tutkintoa ja vähän kuumotti eräs kohta tuossa "meidän alan perustehtävät"-osiossa, koska se ei ole ollenkaan selvää kauraa mulle enkä saanutkaan hyvityksiä mun työkokemuksesta, koska ne olisi pitänyt todistaa näytöllä, mutta sitten kun pääsen työharjoitteluun tämän koulutuksen lopussa niin se korjaantuu sillä. Toivottavasti.

 

PS. Mä yllätyin tosi paljon, kun kuulin eilen tunnilla meidän open syntymävuoden. Hän olikin syntynyt 70-luvun lopussa ja itse pidin häntä nuorempana kuin itse olen ja luulin, että hän oli syntynyt 90-luvulla.

Hän on kyllä siis tosi nuoren näköinen ja mun mielestä ihan selvästi mua nuoremman näköinen ja muutenkin nuorekas, mutta kuulemma on tosiaan syntynyt 70-luvulla. Uskomatonta.