Heräsin vähän vaille yksi tänä yönä tukkoiseen nenään. Kyllähän se ketuttaa, mutta näin on tapahtunut jo yli viikon ajan. Ei kuitenkaan joka yö, onneksi. Selasin vähän aikaa nettiä ja menin takaisin nukkumaan ja heräsin puoli seitsemältä aamulla. Aamulla tuli kuunneltua paljon musaa, hard rockista kasaridiskoon ja katottua vähän Youtube-videoita eli perusaamu siis.

 

Tänään mentiin ostamaan jouluruoat isän kanssa. Laitoin mun uuden, hienon toppatakin päälle kun mentiin kauppaan. Se on niin lämmin ettei sen alle tarvitse edes laittaa pitkähihaista, pelkkä t-paita riittää. Paljon joululaatikoita oli -30% alennuksessa. En koskaan osta joululaatikoita alennuksella, mulla nimittäin huonoja kokemuksia niistä. Monet ovat olleet jo ihan homeessa vaikkei ees parasta ennen päiväys olisi mennyt umpeen. Roiskeläppiä sen sijaan voi ostaa -30% alennuksella ja niitä tarttuikin alennuksella pari matkaan. Pizzahiiri mikä pizzahiiri ;)

 

Iltapäivä meni musaa kuunnellessa, Youtubea katsellessa ja levätessä. Tänään ei masentanut niin kuin eilen, itseasiassa mieliala on ollut ihan ok vaikka edelleen kaipaankin häntä. Mulla tuli parempi olo kun lopultakin sain perustettua tän blogin ja purettua sydäntäni.

 

Oon huomannu muuten, että mulla on jo muodostunut perinteeksi muutaman joulun ajalta, että kuuntelen paljon Dead or Alivea joulun alla. En tiedä mistä se johtuu, mutta tästä vain on tullut tapa. Piti laittaa teille pieni maistiainen Dead or Aliven tarttuvasta tuotannosta, mutta Youtube-videon upotus ei näköjään jostain syystä onnistu:

 

Mutta joka tapauksessa, hyvää joulunaikaa teille rakkaat lukijat.