Nyt on sitten ensimmäinen kouluviikko joululoman jälkeen takanapäin. On ollut tosi mielenkiintoista ja mukavaa palata takaisin koulun penkille. Vaihdoin koulutusohjelmaa. Opiskelen edelleen samaa alaa kuin aikaisemmin, mutta nyt ihan eri suuntautumisella. Koin, että sen viime syksyisen burnoutin jälkeen en enää päässyt takaisin kärryille ja tuntui, että koko ajan tuli uutta asiaa, samalla kun se vanhakin jäi sisäistämättä.

Tämä nykyinen suuntautuminen on mulle vähemmän stressaavaa, koska tämä on mulle entuudestaan tuttua ja olen tehnyt juuri tämän alan hommia, tosin viimeksi 8 vuotta sitten. Sen takia koenkin, että on hyvä päivittää tämä mun osaaminen nykypäivän tasolle ja toivottavasti vielä onnistun työllistymään tälle alalle takaisin. Kokeilin siipiäni muissa hommissa, jos ihmettelette miksi siitä on jo 8 vuotta, kun viimeksi tein näitä hommia.

Mutta tämä on paluu tuttuun ja turvalliseen ja olen hyvin tyytyväinen tähän koulutusohjelman vaihtoon :)