Mulla oli tänään aika toiseen koronarokotteeseen eli tehosterokotukseen. Jotenkin vähän jännitti etukäteen, että millaisia sivuoireita siitä tällä kertaa tulee, kun ensimmäisen rokotuksen jälkeen mulla alkoi tulla herkemmin mustelmia ympäri kehoa.

No siellä ei tällä kertaa ollut minkäänlaista pitkää jonoa rokotuspaikan ulkopuolella, toisin kuin ensimmäisellä kerralla. Joukko nuoria opiskelijoita huomioliiveissään ohjasi sisätiloihin ja rokotuspisteelle.

Eräs nuori (varmaan yli 10 vuotta nuorempi kuin minä) opiskelija sitten kommentoi, että onpas täällä yhtäkkiä tosi kuuma, että ei ollut äsken ollenkaan kuuma, mutta nyt on tosi kuuma, kun minä kävelin ohi. En tiedä oliko tämä sarkastinen viittaus mun kesämekkoon, joka oli aika lyhyt ja jossa oli vähän antava kaula-aukko. Mutta en yrittänyt olla ns. "seksikäs" tms, vaan tää on yks mun lempi hellekoltuista, joka on palvellut mua useamman vuoden ajan. Vaikka paino on seilannut +-20 kg väliä, niin tää on aina mahtunut ja tuntunut mukavalta päällä.

No menin sitten sisään, jossa mua taas ohjeistettiin rokotuspisteelle. Näin kaukaa sellaisen nuoren miehen ja mun piti melkein hieraista silmiä kun katsoin, että oliko se Hän. Hyvin samankaltainen hiuspehko ja silmälasit, mutta lähempää tullessa huomasin, että tämä mies oli vähän lyhyempi ja hoikempi kuin Hän. Hänellä oli myös erilainen ääni, mutta uskomattoman paljon hän muistutti kasvoista Häntä, vaikka ne olivatkin maskin peitossa.

Menin sitten rokotuspisteelle, jossa hoitaja kyseli kaikenlaisia tietoja ja antoi sitten tehosterokotteen. Menin sitten odottamaan odotussaliin, että tulisiko mitään allergista reaktiota. Ei tullut, enkä sitä erityisemmin pelännytkään, kun ei ekalla kerrallakaan tullut. Mun takana istunut nainen räpsi koko ajan kuvia kännykällä, en tiedä mitä hän kuvasi.

Sen jälkeen meninkin Heseen hakemaan palkkioksi Halloumi-hamppariaterian ja jäden ja sen jälkeen suuntasin kotiin. Sitten meninkin lepäämään ja just nautiskelin alla olevassa kuvassa näkyvän jäätelöannoksen. Oli superhyvää!

super_herkullinen_j%C3%A4tskiannos.jpg

Toivottavasti teilläkin on ollut tapahtumarikas kesäpäivä, rakkaat lukijat :)