Käytiin sitten hakemassa uuden vuoden kunniaksi kakku. Piti samalla ottaa Hesestä ateria mutta se oli kiinni, joten käytiin Mäkkärin kautta. Otin taas mun lempiaterian eli Chicken El Macon, tällä kertaa jälkkäriksi valikoitui kinuskisundae. Meillä on aina ollut tapana, että syödään joko pizzaa tai hampparia uuden vuoden aattona, se on meidän perinne. Tässä kuva uuden vuoden ateriastani:

chickenelmaco.jpg

 

Mitenköhän sitä summaisi tämän vuoden? En päässyt haluamaani korkeakouluun, en saanut poikaystävää mutten myöskään ole sairastunut koronaan ja uskalsin viimeinkin toteuttaa mun monivuotisen haaveeni leikkaa aidosti lyhyt tukka (siis sellainen, että korvat näkyy), että kyllä tässä plussan puolelle jäätiin :)

 

Mulla oli muuten tavoitteena saada kirjoitettua joka päivälle jotakin tämän loppuvuoden ajan kun aloitin tän blogin ja olen pysynyt mun tavoitteessa. Voin jo nyt sanoa, että kun vuosi vaihtuu tulee myös mun blogin päivitysten tahti todennäköisesti hidastumaan. En varmaan enää joka päivä tätä blogia tule päivittämään koko ensi vuotta, mutta säännöllisen epäsäännöllisesti kyllä, aina kun mulla on jotain erityistä mielenpäällä, jotain sanottavaa tai muuten vaan inspistä. Toivottavasti olette kuitenkin viihtyneet tässä mun arkielämää kuvanneessa blogissa, vaikkei siinä aina paljoa ole tapahtunut ja viihdytte myös ensi vuonna.

 

Oikein lupaavaa ja hyvää uutta vuotta teille, rakkaat lukijat! :)