Se mun päätös olla ostamatta uusia vaatteita, paitsi alusvaatteita ja sukkia, ei sitten pitänyt. Näin sen verran kivan näköisiä vaateuutuksia netissä, että sorruin tilaamaan niitä, vaikkei mulla ehkä hirveetä tarvetta niille olisi ollut.

Toisaalta, harvoin löydän kivan näköisiä, just oman värisiä esim. huppareita tai t-paitoja mun koossa, joten toisaalta on ymmärettävää ostaa vähän varastoon vaatteita pahan päivän varalta, kun vanha t-paita menee rikki eikä mieluista löydykään netistä.

Olen ostanut yhden yöpaidan, yhden t-paidan, yhden hupparin ja yhden mekon. Enempää en aio ostaa, ellei nyt sitten joku tosi poikkeuksellisen hieno valioyksilö löydy kun selaan vaateuutuksia netissä, mutta olen selvästi kuitenkin hillinnyt shoppailuhimoani verrattuna esim. aiempiin vuosiin. Tästä jatketaan.