Ajattelin tehdä nyt tällaisen pienen päivityksen siitä, mitä olen puuhaillut nyt tällä viikolla. Unirytmi on heittänyt häränpyllyä ja olen nukkunut pätkissä pitkin päivää ja vähän yötäkin ja huomenna olis sitten AMK-valintakoe aamulla. En varmaan oo siellä ihan freeseimmilläni :D

Oon myös hakenut pariin muuhunkin koulutukseen ja olin yhdessä haastattelussa tällä viikolla ja jännittää aika paljon, et valitaanko mut sinne. Toivottavasti valittais, koska se olis nopeampi tie oman alan hommiin kuin AMK.

Mutta meen joka tapauksessa tohon AMK-valintakokeeseen, vaikka tällä hetkellä on jotenkin vähän sellainen "ei hirveesti kiinnosta"-fiilis, koska en usko, että pääsen tälläkään kertaa sisään. Mutta eihän sitä tiedä ellei yritä.

Ja mitä sitten oon tehnyt noiden lisäksi? Oon opiskellut, lukenut Tempparit-uutisia ja keskusteluja sekä kuunnellut paljon Stratovariusta.