Tuntuu tosiaan siltä, että olen nyt vähän laiminlyönyt tätä mun blogia. Kaikenlaista on tapahtunut, mutta en ole saanut kirjoitettua niistä blogipäivityksiä tai oikeastaan en ole saanut niitä valmiiksi, vaikka olen niitä aloittanut. Mutta kerron nyt pähkinänkuoressa mitä mulle on tapahtunut viime viikolla ja miten tää viikko on alkanut.

Saatiin se tehtävien palautusjärjestelmä pelittämään viime perjantaina kunnolla ja sen jälkeen olenkin palauttanut runsaasti tehtäviä sitä kautta. Sain myös hyväksiluettua yhden kurssin aiempien opintojen perusteella ja sain siitä arvosanaksi 5 eli erinomainen, joka oli aivan mahtava juttu :)

Viikonloppuna kävin kaverilla kylässä. Katsottiin Vares - Kaidan tien kulkijat-leffa (josta aion jossain vaiheessa kirjoittaa miniarvostelun tähän blogiin), syötiin pizzaa (jossa oli runsaasti ihanaa fetajuustoa <3) ja pelattiin konsolipelejä sekä erästä keräilykorttipeliä, jossa olen ihan keltanokka.

Juteltiin myös mustista aukoista, madonrei'istä ja tähtiportista. Oli ihan hauskaa pohtia näitä asioita toisen ihmisen kanssa, kun monesti tulee pohdittua tuollaisia juttuja vain omassa päässä. Aika meni kuin siivillä ja olin frendillä kylässä reilut 6 tuntia.

Tämä aamu alkoi aikasella herätyksellä, koska vaikka opiskelenkin etänä, pitää mun kuitenkin olla linjoilla silloin kun tunti alkaa. Tänään olen tehnyt 10 tehtävää ja palauttanut ne kaikki ja vielä pitäisi jaksaa puristaa 11 tehtävää valmiiksi tämän päivän aikana, niin pääsisin mun tavoitteeseen. Ihan kivalta vaihtelulta tämä opiskelu on tähän mennessä tuntunut.