Tänään heräsin tosi aikaisin aamuyöstä, joskus vähän ennen klo kahta yöllä. Yritin kyllä nukahtaa ja kuuntelin yöradiota mutta en kuitenkaan nukahtanut. En kuitenkaan syönyt kuin vasta viideltä aamulla.

Aamupalaksi söin annoksen rommirusinajäätelöä ja pari lasia Cokis Zerota. Sitten tunnin päästä siitä söin yhden Twix-valkosuklaapatukan.

keskarin_aamupala.jpg

Rommirusinajäätelö oli aivan ihanaa, tosi hyvänmakuista ja ei liian voimakas romminmaku. Twixissä oli hienostunut valkosuklaanmaku johon sekottui herkullinen toffee. Sen jälkeen meninkin nukkumaan.

Sitten heräsin puoli yhdeltätoista hirveään mahakipuun. No siitähän seurasi sitten vessareissu ja maha rauhoittui. Tämän jälkeen maha oli aika tyhjä ja suunnitelmani tehdä tänään kotiruokaa vähän kariutui, koska mulla oli tosi kova nälkä joten päädyin tilaamaan pizzaa.

Tilasin omavalintaisen Pizza Hutin Fantasia-pizzan feta, tonnikala ja tomaatti täytteillä ja se oli siis tosi herkullista. Kenties nälkä ja täytteet sekä Pizza Hutin tomaattikastike kaikki yhdessä vaikutti tähän mun arvioon mutta ehdottomasti tää on yks mun lempipizzoista.

Sitten iltapäivällä lähdin kauppaan ja huomasin lämpötiskillä feta-kasviskiusausta. Otin sitä puolikauhallista koska olin jo syönyt tuon pizzan. Se oli kanssa hyvää. Sitten mukaan tarttui Pirkka vadelma-leivoskeksejä.

keskarin_lounas.jpg

En tiedä miksei Fazer enää valmista Jaffa Vadelma-keksejä, mutta niitä on mulla kova ikävä ja oli nämäkin ihan ok, mutta ei niin hyviä kuin Fazerin. LU:n vadelmakeksit ovat kuitenkin varmaan ne mun ykköslemppari ja niitä ei ole vuosiin saanut Suomesta.

Sen lisäksi nappasin vähän ruoka-aineksia huomista ateriaa varten. Aion tehdä ihan kotiruokaa huomenna ja saatte sitten nähdä yhden mun omatekoisen lempiruoan, joka on myös erittäin täyttävä. Ei ole halloumi-hamppari, heh.

Nappasin myös kärryyn purkillisen strawberry cheesecake-jätskiä ja en malta odottaa että pääsen maistelemaan sitä tässä myöhemmin illalla. Se rommirusina jätski on jo melkein syöty loppuun.